Dende a Fundación Cultural da Estrada ofrecemos un Servizo de Promoción ó Emprego.

Que é?

É un servizo municipal, público é gratuito, a través do cal se levan a cabo accións de información, formación, orientación e búsqueda de emprego de forma persoalizada.

Para quen?

Para as persoas empadroadas no Concello da Estrada que queiran atopar ou mellorar o seu posto de traballo, para emprendedores que desexen levar a cabo un proxecto empresarial e para  as empresas do noso Concello.

Que servizos ofrecemos ós desempregados?

• Orientación laboral para a búsqueda de emprego: información laboral, técnicas de busca de emprego, ofertas de emprego
  • Introducir o seu CV na base de datos que xestiona o noso portal emprego estrada.
  • Recibir formación para o emprego
  • Formación gratuita

emprego1

Que servizos ofrecemos ós emprendedores?

• Asesoramento para a creación da empresa
  • Información sobre axudas e subvencións
  • Asesoramento sobre o financiamento do proxecto
  • Información sobre a formación disponible para o bo desenvolvemento do proxecto empresarial.
  • Indicacións sobre os recursos existentes para emprendedores

emprego2

Que servizos ofrecemos ás empresas?

• Información actualizada de axudas e subvencións
  • Información sobre fontes de financiación
  • Un verdadeiro servizo de orientación laboral donde estudaremos e xestionaremos as ofertas de traballo que nos envíes co fin de atopar o traballador/a que estar a procurar.

emprego3

Contacta con nós